
(Eiropas Sociālā fonda projekts “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai ” – PuMPuRS (projekts Nr.8.3.4.0/16/I/001)
2020./2021. mācību gada otrajā semestrī ESF projekta “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai” (Nr.8.3.4.0/16/I/001) ietvaros J.Endzelīna Kauguru pamatskolas septiņi pedagogi turpina sniegt individuālās konsultācijas divdesmit astoņiem 5.-9. klašu skolēniem, izmantojot elektroniskos saziņas rīkus (eklasi, mobilo aplikāciju WhatsApp, Skype, Google mākoņvidi, e-pastu). Konsultāciju laikā veiksmīga atbalsta sniegšanai tiek izmantoti dažādi mācību līdzekļi un digitālie resursi: mācību grāmatas, darba burtnīcas, uzdevumi.lv , soma.lv, YouTube u.c.
No 2021. gada 8. februāra skolai ir iespēja organizēt individuālās konsultācijas klātienē skolēniem, kuri ir pakļauti augstam priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas riskam. Klātienes konsultāciju grafiks tiek veidots, skolas vadībai un atbalsta komandai izvērtējot katra izglītojamā individuālo situāciju. Klātienes konsultāciju laikā skola nodrošina epidemioloģiskās drošības pasākumus, telpā atrodas pedagogs un viens izglītojamais, kuri lieto mutes un deguna aizsegu un ievēro divu metru distanci.
Neskatoties uz attālinātā mācību procesa tehniskā un emocionālā rakstura grūtībām, pedagogi vienmēr gatavi sniegt skolēniem savlaicīgu atbalstu, iedrošināt, palīdzēt atrisināt mācīšanās laikā radušās problēmas.
8.02.2021.Informāciju sagatavoja J.Endzelīna Kauguru pamatskolas projekta koordinatore Dzintra Sijāte

(Eiropas Sociālā fonda projekts “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai ” – PuMPuRS (projekts Nr.8.3.4.0/16/I/001)
Oktobrī, pēc brīvlaika, uzsākot mācību procesu 7.-9.klasei attālināti, arī projekts PuMPuRS ļauj nodrošināt individuālās konsultācijas attālināti. Tas ir liels atbalsts skolēniem, kuriem attālināts mācību process sagādā grūtības. Bieži skolēni neprot plānot laiku, ir nepietiekams digitālo prasmju līmenis, zema mācīšanās motivācija, nav iemaņu strādāt patstāvīgi.
Problēmu novēršanā ir ļoti svarīga sadarbība ar izglītojamā vecākiem. Pedagogi informē un konsultē vecākus vai aizbildņus mācību un audzināšanas jautājumos un iesaista vecākus vai aizbildņus, kā arī citus speciālistus pedagoģiskajā procesā. Tiek meklēts komplekss risinājums, lai savlaicīgi sniegtu atbalstu un nodrošinātu individuālo darbu ar izglītojamo.
Individuālo nodarbību laikā pedagogi paaugstina skolēnu motivāciju turpināt izglītību un veicināt viņu aktīvu līdzdalību ikdienas dzīvē.
4.11.2020.Informāciju sagatavoja J.Endzelīna Kauguru pamatskolas projekta koordinatore Dzintra Sijāte

(Eiropas Sociālā fonda projekts “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai ” – PuMPuRS (projekts Nr.8.3.4.0/16/I/001)
Jau otro gadu J.Endzelīna Kauguru pamatskola īsteno projektu PuMPuRS – atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai. Mūsu skolas 7 pedagogi Inga Miruškina, Līva Liepiņa, Ausma Skrastiņa, Līga Gecko, Edīte Puķīte, Mārīte Bisniece un sociālā pedagoģe Maija Vaskinoviča sniedz individuālās konsultācijas divdesmit trijiem 5.–9.klašu skolēniem.Izglītojamie saņem individuālas konsultācijas vairākos mācību priekšmetos: matemātikā, latviešu, angļu, vācu un krievu valodā. Katram projektā “PuMPuRS” iesaistītajam skolēnam pedagogs, klases audzinātājs, sociālais pedagogs semestra sākumā izveido individuālo atbalsta plānu, kurā izvērtē mācību pārtraukšanas riskus un paredz nepieciešamos pasākumus šo risku mazināšanai. Individuālās nodarbības laikā pedagogi sniedz skolēniem atbalstu gan mācību priekšmeta apguvē, gan mājas darbu izpildē, palīdz atrisināt psiholoģiska un emocionāla rakstura problēmas. Pedagogi organizē nodarbības, balstoties uz skolēnu individuālajām vajadzībām.
7.09.2020.Informāciju sagatavoja J.Endzelīna Kauguru pamatskolas projekta koordinatore Dzintra Sijāte