
(Eiropas Sociālā fonda projekts “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai ” – PuMPuRS (projekts Nr.8.3.4.0/16/I/001)
Noslēdzies kārtējais mācību gads. No 2021./2022.m.g. 2.semestra konsultācijas latviešu valodā 1. un 3.klasei vadīja arī skolotāja Linda Saktiņa – Plūme. Šajā semestrī atbalsts sniegts 31 skolēnam no pirmās līdz devītajai klasei. Sākumskolas skolēniem uzlabojās skaitļošanas prasmes, lasītprasme, teksta izpratne. Nodarbības matemātikā palīdzēja 9.klases skolēniem sekmīgi apgūt iekavēto vielu un nokārtot valsts eksāmenu. Citiem skolēniem uzlabojās komunikācijas spējas, paaugstinājās pašvērtējums un mācību motivācija, kuru dēļ bija zemi mācību sasniegumi.
Informāciju sagatavoja J.Endzelīna Kauguru pamatskolas projekta koordinatore Dzintra Sijāte

(Eiropas Sociālā fonda projekts “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai ” – PuMPuRS (projekts Nr.8.3.4.0/16/I/001)
Oktobrī un novembrī vairāki skolotāji piedalījās pedagogu profesionālās kompetences pilnveides darbnīcā par priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas tematiku, ko vadīja lektore Ilga Kušnere. Darbnīcu mērķis ir veicināt pedagogu izpratni par PMP riskiem, akcentējot to mazināšanas iespējas, kā arī veidot prasmes īstenot metodiskajos atbalsta materiālos iekļautās stratēģijas un metodiskos ieteikumus PMP risku mazināšanai savā izglītības iestādē.
Informāciju sagatavoja J.Endzelīna Kauguru pamatskolas projekta koordinatore Dzintra Sijāte

(Eiropas Sociālā fonda projekts “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai ” – PuMPuRS (projekts Nr.8.3.4.0/16/I/001)
Jaunais mācību gads ir ienesis pārmaiņas projektā. Ar šo gadu ir paredzēts projektā iesaistīt skolēnus no pirmās līdz devītajai klasei, tāpēc skolotājiem Ausmai Skrastiņai, Līgai Gecko, Edītei Puķītei, Mārītei Bisniecei pievienojušās sākumskolas skolotājas Inese Medne un Laila Eberharde. Līdz oktobrim jau projektā iesaistīti 24 skolēni, kuriem būs nepieciešamas konsultācijas latviešu valodā, matemātikā, svešvalodās, kā arī konsultatīvais atbalsts. Pedagogi raksta individuālos atbalsta plānus, vienojas ar skolēnu par nodarbību apmeklēšanu un sasniedzamo rezultātu, izvirza mērķus un organizē nodarbības balstoties uz skolēnu individuālajām vajadzībām.
Informāciju sagatavoja J.Endzelīna Kauguru pamatskolas projekta koordinatore Dzintra Sijāte